ترفندون

ترفند هایی برای زندگی راحت تر

ترفند هایی برای زندگی راحت تر

ترفندون
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نظم بخشیدن به تصاویر مورد علاقه در اینستاگرام

پنجشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۴۷ ب.ظ

کاربران اینستاگرام در گذشته نمی‌توانستند عکس‌ها یا ویدیوهای مورد علاقه‌ی خود در این شبکه‌ی اجتماعی را برای خود گلچین کنند. اما در آپدیت‌های جدید این برنامه شما می‌توانید این عکس‌ها و ویدیوها را برای خود به صورت موردعلاقه نشانه‌گذاری کنید. این ویژگی Bookmarks نام دارد. اما این قابلیت یک نقص جزئی دارد. همه‌ی عکس‌ها بدون در نظر گرفتن دسته‌ها با یکدیگر مخلوط می شوند. با ترفندی که هم‌اکنون به‌شما معرفی می‌کنیم، می‌توانید این تصاویر را سازمان‌دهی نمایید.


 


1. Bookmark کردن یک پست

یکی از پست‌های اینستاگرام را Bookmark نمایید. برای این کار می‌توانید آیکون آن که در تصویر نیز نشان داده شده است را لمس نمایید.

 




 


2. ایجاد یک مجموعه

پس از آن به پروفایل خود بروید و آیکون bookmark را لمس کنید و Collection را انتخاب نمایید.


Create Collection را انتخاب نمایید و یک نام برای این مجموعه خود قرار دهید.

 




 


3. انتخاب کردن از مجموعه

عکس‌های خود را انتخاب کنید و Save را انتخاب نمایید.


کاور این مجموعه معمولاً عکس اول می‌باشد ولی می‌توانید آن را به صورت شخصی ویرایش نمایید. برای ساختن مجموعه‌های بیشتر باید روی آیکون به‌اضافه که در بالا سمت راست قرار دارد، کلیک کنید.

 




 


4. ذخیره‌سازی به صورت مستقیم در مجموعه‌ها

برای اینکه تصاویر شما به‌صورت مستقیم در مجموعه مورد ذخیره شود، باید روی آیکون bookmark کلیک کنید و Save to Collection را انتخاب نمایید.  پس از آن، مجموعه مورد نظر خود را مشخص کنید.


برای ویرایش‌کردن، در مجموعه بازشده روی آیکون سه‌نقطه کلیک کنید و Edit Collection را انتخاب نمایید.

 




 


از زمانی که اینستاگرام جلوی تبلیغات را گرفته است، ممکن‌است بسیاری از برندها و صفحه طراحان را دنبال نکنید. با این کار (ترفندستان) شما می‌توانید پست‌های مورد علاقه خود را مشاهده نمایید و با استفاده از ویژگی Bookmark می‌توانید این پست‌ها را برای خود ذخیره نمایید.


 


با استفاده از ترفندی که به‌شما آموزش داده شد، می‌توانید پست‌ها مورد علاقه‌ای که مشاهده می‌کنید را برای خود در یک مجموعه‌ی سامان‌یافته ذخیره‌سازی نمایید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی